wtorek, 6 marca 2012

loteria cech

Wierność, szacunek, lojalność, oddanie, poświęcenie, szczerość...
Miłość, przyjaźń...Co byście wybrali? Mając do wyboru tylko jedną z tych rzeczy- na
jaką by padło? Czy wybralibyście przyjaźń bez szczerości, miłość bez wierności? Dlaczego mamy wybierać z nich tylko te "najważniejsze"? Według mnie każda z osobna jest równie ważna. W prawdziwych stosunkach międzyludzkich każda z tych cech gra główną rolę.
Osobiście uważam, że miłość o jeden krok wybiega poza wszystkie inne. Dlatego, że miłość jest zbiorem wszystkich tych cech w jednym uczuciu. Jednym, ogromnym uczuciu. By miłość była prawdziwa, musi być szczera, wierna, lojalna. Bez przyjaźni nie ma prawdziwej miłości. Nie istnieje coś takiego jak wybór między miłością, a przyjaźnią, bo bez jednego nie ma drugiego.
Ludzie często o tym zapominają. Wybierają... Chociaż nie powinni. Nikt nie każe Nam wybierać, a jeśli rzeczywiście ktoś taki się znajdzie, oznacza to, że tak naprawdę nie wie, co te wszystkie cechy oznaczają. Nie wie, jakim uczuciem jest miłość.
Ja nie wyobrażam sobie nazwać miłością czegoś, w czym brak zaufania, wierności, szczerości, czy też przyjaźni. Dla mnie miłość to jednak wielka maszyna. Jej częściami są wszystkie te cechy, bez których maszyna nie może ruszyć. Nie może zabraknąć nawet jednej części, bo wtedy nie jest ona doskonała, nawet jeśli funkcjonuje. Trzeba znaleźć osobę, która będzie utożsamieniem wszystkich tych ważnych rzeczy. Ja już znalazłam. Nie jest to głupia, nastoletnia miłostka. Wszyscy próbują mi to wmówić, ale tak naprawdę nie wiedzą, co Nas łączy. Kim On dla mnie jest.
Więc czego szukać? Miłości, tej prawdziwej, doskonałej maszyny, która napędzi Wasze serca. Bez niej nic nie jest takie samo.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz