piątek, 8 kwietnia 2011

kilka słów


Mam pewne problemy z internetem, strasznie muli. No ale cóż.
W tym miejscu chciałabym podziękować Ci za to, że jesteś. Za to, że mnie wspierasz i darzysz mnie miłością, o której wcześniej pisałam.
Jesteś dla mnie bardzo ważny Misiu. Dobrze o tym wiesz, ale nie wiedzieć czemu lubię Ci to powtarzać, kiedy tylko nadarzy się okazja. Jesteś ogromnym Skarbem. Chłopakiem, o którym wiele dziewczyn mogłoby tylko pomarzyć. Nie, nie wyolbrzymiam. Znam większość kobiecych potrzeb i na prawde świetnie sobie radzisz z ich spełnianiem. Dajesz mi szczęście i poczucie bezpieczeństwa.
Jesteś przy mnie duchem i sercem, jeśli nie możesz byc ciałem. I to jest wspaniałe. Bardzo się starasz, żeby było mi jak najlepiej. Dziękuje Ci za wszystko. Ze szczerego serca Ci dziękuję, że tak odmieniłeś moje życie.
Kocham Cię.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz